Convocatòria de renovació de les prestacions de lloguer 2019

CONVOCATÒRIA DE RENOVACIÓ DE LES PRESTACIONS DE LLOGUER 2019: del 21 de gener al 1 de març

Les Prestacions per al pagament del Lloguer són ajuts que la Generalitat concedeix a fons perdut per fer front al pagament del lloguer de les unitats de convivència que tinguin ingressos baixos o moderats, a qui el cost de l'habitatge pot situar en risc d'exclusió social residencial.

Poden accedir a aquests ajuts només les persones beneficiàries de la prestació l'any 2018 i sempre que es mantinguin les condicions per les quals van tenir accés a la prestació.

La documentació que cal aportar és la següent:

  • Sol·licitud firmada per tots els membres de la unitat familiar majors de 14 anys.Com a novetat aquest 2019 és obligatori telèfon mòbil i correu electrònic
  • Full de transferència bancària (SEPA)
  • Fotocòpies i originals rebuts pagats de lloguer 2019.
  • Certificat convivència, padró municipal.
  • Ingressos any 2017 depenent dels casos:

           - Declaració IRPF 2017 (en el cas de no estar obligat a presentar la declaració s’ha d’aportar certificat d’ingressos i l’informe de vida laboral dels majors de 16 anys). Tots els sol·licitants que han rebut ajuts l’any 2017, estan obligats a realitzar declaració IRPF.

         - Certificat de qualsevol tipus d’ajuts, prestacions, pensions, subsidis emès per la Seguretat Social o Servei d’Ocupació de Catalunya.

         - Certificat prestació renda mínima d’inserció (PIRMI) – 2016.

         - Declaració responsable d’ingressos, pels supòsits:

                1- ingressos complementaris exercici 2017

                2- tots els ingressos de la unitat de convivència són no declarats, en aquest supòsit ha d’anar acompanyat de l’informe socioeconòmic emès pels serveis socials municipals o pel personal tècnic  mediador de les entitats col·laboradores

               3- excepcionalment,  en situacions sobrevingudes en què la persona sol·licitant o algun membre de la UC  hagin tingut un canvi important en la situació econòmica i laboral respecte al període general a acreditar.

La resta de documentació addicional que cal lliurar depèn en cada cas de la situació específica que calgui acreditar.

 

Podeu presentar la documentació o bé sol·licitar informació l’Oficina Local d’Habitatge d’Artés,a través del telèfon 93 830 50 01 (extensió 13) o del correu electrònic habitatge@artes.cat

 

1
 

Xarxes socials

Tota la informació d'Artés i de l'Ajuntament a les xarxes socials. Segueix-nos al Twitter i al Facebook per estar informat de l'actualitat del municipi de primera mà.

 

Telèfons d'interès

938 305 001 Ajuntament

061 Emergències mèdiques

112 Emergències

Més
 

El temps a Artés

Salutació de l'Alcalde

Salutació de l'Alcalde

Benvinguts al nostre portal virtual d'informació municipal. En aquesta web hi podeu trobar tota la informació relacionada amb l'Ajuntament i el poble d'Artés: la nostra història, el nostre patrimoni natural i cultural...

Llegir més

Galeria d'imatges