Aprovades les bases del Concurs de cartells de la 64a Fira d'Artés

Dijous, 19 de desembre de 2024

La convocatòria per a la presentació de les obres participants s’obrirà durant la segona quinzena de gener de 2025. Estigueu atents, ja que el termini per a la presentació d’obres serà de només 10 dies hàbils.

El text de les bases del concurs per a l'edició d'enguany serà el següent:

BASES CONCURS DE CARTELLS DE LA 64a FIRA D’ARTÉS

1. El concurs és obert a tothom i s’establiran dues categories: 
GENERAL: Majors de 14 anys 
INFANTIL: Infants de 14 anys i menors d’aquesta edat 

2. MIDES: La presentació dels originals s'ha de fer segons les mides següents: DIN A3 (29,7 x 42 cm) -vertical. 
S'han de presentar sobre suports rígids, sense marges i sense emmarcar. 

3. TÈCNICA: Les obres es poden realitzar seguint qualsevol procediment, però ha de ser apta per a la seva reproducció a impremta mitjançant quadricromia. 

4. Al cartell hi haurà de figurar el següent text de forma remarcada: 64a Fira d'Artés 26 i 27 d’abril de 2025

5. PREMIS 
Categoria GENERAL: 300 € al primer / 200 € al segon / 100 € al tercer 
Categoria INFANTIL: Primer, segon i tercer premi: lots de material didàctic.
De les obres guanyadores de cada categoria, el jurat decidirà quin és el cartell que representarà la 64a Fira d’Artés. 

6. IDENTIFICACIÓ DE l'AUTOR: Les obres s'han de presentar sense signar. El nom, l'adreça i el telèfon de l'autor han d'anar dins d'un sobre tancat i enganxat darrere l'obra. Cada obra ha de tenir un lema escrit darrere, que figuri també a la part exterior del sobre i en la targeta d'identificació de l'autor continguda en el seu interior. 
Darrere l’obra també hi ha de constar la categoria en què es participa. 
L’obra guanyadora podrà ser signada per l’autor/a un cop s’hagi fet públic el veredicte 

7- DATA LÍMIT DE PRESENTACIÓ: 10 dies hàbils a partir de la publicació de la convocatòria al tauler electrònic de l’Ajuntament d’Artés, a les 14·00h. 
La decisió del Jurat Qualificador es donarà a conèixer abans del dia 21 de febrer de 2025, a les 12:00 hores. 

8- Per a més informació i lliurament d'originals: 
Oficines municipals - c/ Barquera, 41 - Telèfon: 93 820 38 15 - Correu electrònic: fira@artes.cat 
Horari: de 9 a 13h, de dilluns a divendres (dilluns tarda 15 a 17:30h). 

9- JURAT QUALIFICADOR: Estarà format per professionals del sector gràfic i representants de l’Ajuntament.
 
10- EXPOSICIÓ DELS CARTELLS: del 26 al 27 d’abril de 2025 al Complex Cultural Cal Sitges.

ALTRES

  • Els originals que no s'ajustin a aquestes bases no podran optar a cap premi.
  • Les obres presentades cal que siguin originals i inèdites.
  • Cada participant podrà presentar els originals que cregui oportú, però només podrà optar a un premi.
  • Els autors dels treballs premiats cedeixen els drets de reproducció, modificació, publicació, distribució i divulgació de les seves obres originals a l'Ajuntament d'Artés, per la qual cosa renuncien a qualsevol dret que es pugui derivar d'aquestes actuacions.
  • En el supòsit que el cartell guanyador estigués realitzat amb tècniques digitals, el guanyador es compromet a lliurar-lo en versió digital (CD, PEN, WETRANSFER) i haurà de tenir una resolució de 300 píxels per polzada i estar en algun dels següents formats: PSD, JPG o TIFF.
  • La participació en el concurs implica l'acceptació d'aquestes bases.
  • La Comissió Organitzadora es reserva el dret de resoldre imprevistos.
  • La Comissió Organitzadora tindrà cura de les obres presentades, però no es fa responsable de la seva integritat en cas de danys fortuïts i/o involuntaris.
Darrera actualització: 19.12.2024 | 11:53