Artés posa a disposició de la restauració un servei municipal de repartiment a domicili per esmorzars, dinars i sopars.
L’Ajuntament i el projecte Camàlics han sumat esforços per oferir el servei en temps de pandèmia.
La restauració del municipi d’Artés disposarà d’un nou servei municipal de repartiment a domicili durant els propers caps de setmana i mentre les restriccions per contenir la pandèmia que afecten al sector es veu afectat segueixin vigents.
L’Ajuntament d’Artés i Camàlics, transport sostenible, han arribat a un acord per poder tirar endavant aquesta iniciativa a partir del divendres 6 de novembre.
Gràcies a la iniciativa de l’Ajuntament s’ha pogut contractar una persona de la població que es trobava en situació d’atur de llarga durada que serà la responsable dels repartiments els divendres de 20 a 23 h i els dissabtes i diumenges al matí de 9 a 11, al migdia de 13 a 15 h i als vespres de 20 a 23 h.
Per dur a terme aquest servei, l’Ajuntament posa a disposició el vehicle elèctric de la brigada municipal, el qual ha estat adequat per l’ocasió. Els veïns i veïnes d’Artés podran contactar amb aquells establiments (ja siguin restaurants, bars o granges) que ofereixin aquest servei. L’establiment, s’haurà de posar en contacte amb Camàlics que activarà el servei a domicili. Camàlics és un projecte de distribució de nova creació amb la voluntat d’oferir servei des de l’economia social, sostenible i ecològica.
L’alcalde Enric Forcada assegura que aquesta acció és una mesura més que l’Ajuntament pren per ajudar a un dels sectors que s’ha vist més afectat per la crisis del COVID-19. A més, “amb aquest repartiment també aconseguim generar ocupació durant unes setmanes i potenciar la mobilitat sostenible en el repartiment d’esmorzars, dinars i sopars”. Tot i això, afegeix que “el primer cap de setmana ens el prenem com a prova pilot per veure com funciona i poder valorar el servei”.
“Esperem que el servei funcioni i signifiqui un bon ajut que impulsi el sector de la restauració del municipi”, conclou.