Contacte
Twitter
Facebook
Youtube
LinkedIn
Instagram
Idiomes
Català
Castellà
Anglès
Alemany
Francès
24.11.2024 | 18:58
Ajuntament d'Artés
Cercar:
Ajuntament
Serveis i tràmits
Municipi
Turisme
Actualitat
Temes
Adreces i telèfons
Ajuntament
Representants polítics
Salutació de l'Alcalde
Grups municipals
Equip de Govern
Regidors i regidores
Organització municipal
Organismes dependents o vinculats
Resultats electorals
Codi de conducta
Òrgans de govern
Ple municipal
Juntes de govern
Comissió especial de comptes
Comissions informatives
Recursos econòmics
Pressupost
Relació de llocs de treball
Inventari del patrimoni
Contractes
Convenis
Subvencions i ajuts
Campanyes institucionals
Tècnics municipals
Plans, campanyes i programes
Anuncis / Edictes
Perfil de contractant
Normativa
Pla anual normatiu
Normativa / Ordenances generals
Ordenances fiscals
Normativa urbanística
Resolucions judicials
Accés a la informació pública
Queixes i suggeriments
Participació ciutadana
Reglament de participació
Pressupostos participatius
Consulta pública
Responsable de comunicació
Seu electrònica
Transparència
Serveis i tràmits
Oficines municipals
Catàleg de Serveis
Tràmits i gestions
Carpeta ciutadana
Notificacions electròniques
Verificació de documents
Impostos
Factura electrònica
Finestreta Única Empresarial (FUE)
Municipi
Com arribar-hi
Transport públic
Guia de carrers / Plànol
Guia del municipi
Equipaments
Empreses i comerços
Entitats i associacions
Subministraments
Emergències
Informació del municipi
Introducció
Història i patrimoni
Artesencs il·lustres
El municipi en xifres
Patrimoni cultural
Informació geogràfica
Turisme
Itineraris
Els camins d'Artés
Llocs d'interès
Fires i festes
Artés, olor de tradicions
El nucli antic de la vila
Cellers i caves
Restaurants
Cases rurals
Galeria d'imatges
Festa de la verema
Actualitat
Notícies
Agenda
Avisos
Artés participa
Butlletí digital
Butlletí municipal
Informació sobre el coronavirus
Webs i blogs municipals
RSS
Hemeroteca
Temes
Cultura
Educació
Esports
Joventut
Sanitat
Serveis socials
Solidaritat
Turisme
Comunicació
Hisenda
Recursos humans
Serveis
Transparència
Participació
Urbanisme
Mobilitat
Medi ambient
Promoció econòmica
Protecció civil
Seguretat ciutadania
Habitatge
Feminismes
Política lingüística
Adreces i telèfons
Notícies
Agenda
Avisos
Artés participa
Butlletí digital
Butlletí municipal
Informació sobre el coronavirus
Webs i blogs municipals
RSS
Hemeroteca
RESUM DEL PLE D'OCTUBRE
Divendres, 21 d’octubre de 2016
El ple d’ahir dijous 20 d’octubre es va iniciar amb l’aprovació, per unanimitat, del Mapa Acústic. Els mapes de capacitat acústica estableixen la zonificació acústica del territori i els valors límit d'immissió d'acord amb les zones de sensibilitat acústica, és a dir, fixen els objectius de qualitat acústica del territori per a cada zona, per tres períodes temporals diferenciats: dia, tarda i nit, on també s'incorporen els usos del sòl. Tots els ajuntaments han d'elaborar i aprovar el mapa de capacitat acústica i posar-lo a disposició de la població.A continuació es va aprovar les Ordenances Fiscals per l’any 2017, tot i el vot en contra de Convergència i Unió, a la oposició (per a més informació respecte a les Ordenances Fiscals del 2017 veieu la pàgina web municipal). El següent punt en l’ordre del dia va ser l’adhesió al sistema d’adquisició centralitzada Associació Catalana de Municipis i Consorci català pel desenvolupament local. Aquests adhesió permetrà a l’Ajuntament poder sumar-se a la “compra agregada” de varis serveis (vehicles, impressores, energia, etc.) que centralitza l’ACM. Tot seguit es va aprovar, per unanimitat, la moció “En suport d’uns serveis funeraris públics de qualitat i preus populars”. La moció la va presentar el grup de la Candidatuira d’Unitat Popular però es van fer esmenes per part dels dos altres grups. Resumint, la moció vol que el Consell Comarcal del Bages faci un estudi a nivell comarcal de la situació dels serveis funeraris i que defineixi les diferents possibilitats de gestió funerària comarcal. També vol que l’Ajuntament impulsi la creació d’una associació funerària al municipi. El darrer punt de la moció vol que l’Ajuntament treballi per poder oferir en el menor temps possible i a partir dels recursos de què disposa actualment d’un espai on poder fer enterraments laics al municipi. Per acabar el ple, es va crear la Comissió per elaborar el Reglament de prestacions econòmiques de caràcter social, amb membres de tots els grups polítics.
Contingut relacionat
Àrees
Comunicació
Compartir
Tweet
Darrera actualització: 5.01.2022 | 13:51
RESUM DEL PLE D'OCTUBRE